THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

May 29, 2009

~Miss My Little Cuties so Much...

Aku baru je dapat email dari kakak sulong aku yg jauh nun di perantauan bersama keluarganya...and she showed us their pics at Mekah (about 2 to 3 weeks ago they had been there to perform Umrah)

hurmm..anak2 sedara aku yg baru setahun jagung tu pun dah buat umrah and dapat menjejak kan kaki kat Tanah Suci tu....bile plak la rezeki aku ye?? bile tgk gmbr2 dorang..teringin betul nak jejakkan kaki kat sana supaya dapat aku menyucikan diri dan menghadap yang Maha Pencipta (Walaupun mungkin impian ni akan tercapai bile duit aku dah berkantung2...dah cukup makan dan segalanya)...ngeeeheee

Actually i miss them badly...dah hampir setahun aku xjumpe dorang since last year dorang balik Mesia...kakak aku blk Mesia at last February (3 weeks at Msia) pun sebab operation ayah aku...tapi hanya bawak anak die yg bongsu je...woooo...wooo...nak jumpe anak2 sedara aku yg 4 org tu...

Katanya dorang akan blik dis coming July...really look forward for that month..huhuh...let me introduce u all, my nephews and niece ---->

Mekah May09 004Mekah May09 007



Mekah May09 027Mekah May09 028Mekah May09 026Mekah May09 025

From left; the eldest one, Aisyah,13 years old (1st grandchild in my family)
2nd; the eldest brother,Ashraf, 11 years old (1st grandson@3rd grandchild in my family)
3rd; Ammar, 6 years old (5th grandchild)
4th; the youngest, Amsyar, 4 years old (8th grandchild)


wahhh...ni baru 4 orang...ade 9 org lagi anak sedara aku kat mesia ni yang aku xsebut lagi..rmai betul cucu2 mak and abah aku...and ramai dah jugak rupenye anak2 aku...haihhh...baru nak stat keje ni dah kena pk pasal duit yang kena simpan untuk raya nanti...hadoiii..botak2

ok...aku nak g wat kira2...later aku letak gmbr anak2 sedara aku yg 9 org lagi tu k....34535 + 5&873 - 5^&*&4 / 244545&*& % = botak

1 comments:

applejack said...

wah... comel2 bakal anak sedara saye... kan kan tuan empunya blog?