THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

May 15, 2009

~An Angel ...

Salam ..


Hari ni aku nak share satu lagu ni plak dgn korg...tadi aku surfing2 tenet...terjumpa plak lagu ni yang penyanyi nya aku xpenah dengar pun...but i dont have to listen several times to fall in love with dis song, 1st time dengar je terus aku suka...nampak sgt lagu ni best kan...(kat telinga aku la *wink ;p) ...penyanyi dia Declan Galbraith ni...seorang budak lelaki who has amazing voice...dia start nyanyi since umur dia 11 tahun kot..aku pun xbrapa pasti sebab baru je mengenali dia dan lagu2 dia..tapi yang pasti suara dia memang best...kalau korang nak info lebey lg tentang dia...klik sini---->> Declan Galbraith

Kat bawah ni lagu yang aku sangat suka tu...1st time dengar je dah bole jatuh cinta..lepas dgr lagu ni terus aku cari sume lagu2 dia...yezzz...mmg best


An angel - Declan Galbraith (klik untuk download)

I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was chasing butterflies
Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
'Cause what they see is an angel hive
I've got to touch that magic sky
And greet the angels in their hive

Chorus:
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you

All the sweet honey from above
Poor it all over me sweet love
And while you're flying around my head
Your honey kisses keep me fed

I wish I had a pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
I wish I'd never opened my eyes

Chorus:
Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you
Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you

But there's danger in the air
Try so hard to be unfair
Danger's in the air
Try so hard to give us a scare
But we're not afraid

Chorus:
Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you
Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you
I wish i were you
I wish i were you

Bwah ni video An Angel...mula2 aku konfius tgk...budak ni cam dah matang..umo pun dah 18 kot...tapi suaranya cam xkena je ngn org...huhu..ape pun...korg dgr jela ye...layanzzz






Video ni plak masa dia kecik sket...aku tgk je video ni...terus rasa nak nangis...sedey tgk video tu satu hal...pastu terharu jugak dgn suara dia yang sgt2 la menyentuh hati aku...;p
Video ni mengisahkan tentang mangsa2 tsunami terutama kanak2...kira tribute to tsunami's victim la....jangan lupa sediakan tisu sblm tgk ye....sob...sob...iskkk... ;(





Best x?? Best kan...tula...aku dh ckp..sore die mmg best..lagu pun best....okla..ape2 pun...enjoy la ye....daaa~~

0 comments: