THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

May 28, 2009

~woooo...woooo..dan woooo lg

Sebenarnye ngah bz tp nak jugak curi tulang-temulang dlm beberapa minit....

next week cuti seminggu....yehooo/wooooo... (sbnrnye nak melompat girang ke nak nangis skang ni?isk3)

ade ke dah approve cuti aku pastu bg aku keje bnyk2 plak...kijam btl senior aku...dushummm3..tumbuk dinding

esok bersamaan 29may 2009 aku akan menamatkan sesi internship aku kat Perunding Trafik Klasik Sdn Bhd ni...and bermakna bermulala sesi kehidupan baru aku sebagai Traffic Engineer starting 8th June 2009 (ishh..btl ke ni?? cam xcaya je dh nk keje)...kenapa start 8 june??? sebab from 30May 2009 smpaila 7 June 2009 aku nk rehatkan dulu otak aku ni pas 6bln mengerahnya membuat keje2 yg mmg nak bg otak aku gemuk (kalau die leh mkn keje tu)...tapiiiiiiiiiiii.......

Senior dah bagi aku project yang due date die cuma 5mnggu (and skang tnggl 3minggu lebey je lg)...wooooo...woooo...bg aku baldi...aku nk tadah air mata ni

macammana aku nak cuti dgn tenang ni??? tell me how...ni yg rasa nak nyanyi lagu...'tell me why...u r so hard to forget...lalala'...tiba je (xde kena mengena pun...erkk)

nanti hbs cuti...tinggl 2mnggu je lg...sempat ke???dahla project susah.... waaaa....waaaaa...(aku nk banjirkan ofis aku skang)....aku nk siapkan keje tapi aku lagi lebey2 nak cuti....


Okla...to be continued...aku nak g terjun dari kerusi

0 comments: