THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jun 11, 2009

~HAPPY BESDAY PDOT

Skang dah masuk 11 jun...bermakna bukan hari bsday aku lg dah...tapi hr ini ialah besday my teater mate ---> Mohd Firdaus Naqiuddin aka PDOT.. Heppi bEsday yg ke 23 PdOT...semoga success slalu...and may all ur wish come true...;)
wlupun aku rasa die xde blog dan mcm xmungkin plak die nk baca blog aku ni...tapi xpela...just nk juga wish kat cni..hohoh

Pdot adalah partner aku sebagai watak antagonis masa aku berteater dulu..dia jugak antara manusia yg bnyk mengajar aku untuk jd jahat...hohoh..i mean watak jahat....die jugak adalah antara best buddy aku dlm teater la...sgt memahami aku..slalu la jd tmpt aku meluah perasaan and gosip2...hehe...thanx pdot

p/s wat pdot (kalaula die terbaca blog ni)....Dah lama xjumpe ko pdot...nak gosip2...kecoh2...jom le kite reunion...dah ramai yg berkumpul kat shah alam tu...sure best...;p

7 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Hihihi.. PDOT yang jahat!
HAPPY B'day.
Apa khabar pdot sekarang ni ek??

Saz-e-La said...

die tgh menjadi penanam anggur yg berjaya...hehe..die kat shah alam...masih mencari keje

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Shah Alam katne?
Wohohohoho. Harap dia cepat dapat keja, leh kita pow dia ramai-ramai. =P

Saz-e-La said...

die kat seksyen 7..kak noi seksyen mana???

sYafiQ said...

haha...
pedot ngn ila dh tua..haha
kang kita wat reunion jom...
bob pon dh de kat sni nxt week..hihi

Saz-e-La said...

syafiq...mana de tua la....matured jek.. ;p
reunion??bole2...suke sgt nih klu reunion..besh2..;p

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Shah Alam sek 13.
Dekat ngan stadium.
Wohoo~ dah dekat dah tu